Sortowanie
Źródło opisu
Katalog księgozbioru
(2)
Forma i typ
Książki
(2)
Publikacje naukowe
(1)
Dostępność
tylko na miejscu
(2)
dostępne
(1)
Placówka
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
(1)
Biblioteka Główna. Czytelnie
(2)
Autor
Biernat Elżbieta
(1)
Dziedzic Ewa
(1)
Juśkiewicz Kamila
(1)
Królikowski Jeremi Tomasz (1943- )
(1)
Rothimel Beata
(1)
Rok wydania
2010 - 2019
(2)
Okres powstania dzieła
2001-
(1)
Kraj wydania
Polska
(2)
Język
polski
(2)
Temat
KRAJOBRAZ
(1)
KRAJOBRAZ KULTUROWY
(1)
PRZESTRZEŃ PUBLICZNA (urban.)
(1)
Turystyka
(1)
WIEŚ
(1)
Temat: czas
2001-
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
MATERIAŁY KONFERENCYJNE
(1)
Praca zbiorowa
(1)
Dziedzina i ujęcie
Gospodarka, ekonomia, finanse
(1)
Zarządzanie i marketing
(1)
Słowo kluczowe
wioska tematyczna
(2)
baza noclegowa
(1)
gmina
(1)
krajobraz kulturowy
(1)
planowanie przestrzenne
(1)
produkt turystyczny
(1)
przestrzeń publiczna
(1)
rozwój przestrzenny
(1)
rozwój zrównoważony
(1)
rynek turystyczny
(1)
sieci społeczne
(1)
turystyka
(1)
turystyka uzdrowiskowa
(1)
usługi turystyczne
(1)
zarządzanie strategiczne
(1)
2 wyniki Filtruj
Książka
W koszyku
Bibliogr. przy ref.
Kultura to jedno z bardziej wieloznacznych pojęć użytecznych zarówno w środowiskach naukowych, jak i języku potocznym, stąd też odniesienie tego terminu do przestrzeni jest jak najbardziej uzasadnione, tym bardziej że kultura rozumiana jako całokształt zachowań człowieka i rezultatów tych zachowań nieuchronnie wiąże się z przestrzenią, w której te zachowania są przejawiane. Książka zawiera podstawową wiedzę z zakresu kultury przestrzeni, tożsamości i ładu przestrzeni publicznej oraz zarządzania przestrzenią. Publikowane teksty stanowią cenny materiał dydaktyczny dla studentów gospodarki przestrzennej.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Wypożyczalnie
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. P.14169.XIII.5 [Wypożyczalnia C] (1 egz.)
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 15019.XIII.5 [Czytelnia C] (1 egz.)
Książka
W koszyku
Bibliografia, netografia przy pracach.
Turystyka, podobnie jak inne dziedziny życia, podlega silnym zmianom pod wpływem radykalnych przemian zachodzących w otoczeniu, w którym żyją potencjalni odwiedzający i działają przedsiębiorstwa dostarczające usługi. Poznanie najważniejszych czynników, które stoją za tymi procesami, przewidywane kierunki zmian, koncepcje zarządzania w nowych warunkach są przedmiotem rozważań w niniejszej monografii. Zawarte w niej opracowania poruszają zagadnienia, które zostały pogrupowane w czterech rozdziałach: przedsiębiorstwa turystyczne, strategie i regionalna współpraca w rozwoju turystyki, zmiany demograficzne - nowe wyzwanie dla turystyki, instytucjonalne, kulturowe i przyrodnicze uwarunkowania rozwoju turystyki. Przypisanie poszczególnych opracowań do rozdziałów jest nieco umowne, ponieważ niektóre wątki pojawiają się w wielu tekstach. Ponadto omawiane zagadnienia często przedstawione są w kontekście ich związku z innowacjami i wpływu technologii informatycznych na rynek turystyczny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Biblioteka Główna. Czytelnie
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 17243.XX.1 [Czytelnia B] (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej